Nyhemkommen från Estockholmo.

Aloha. Kom tillbaka till Tokyo i lördags. Försenat plan, tung väska och lång resväg hem. Jag hatar att åka från Narita.

Väl hemma var jag duktig nog att packa upp hela min väska direkt, duscha, äta och fixa mig inför Bash Hawaian special. Såhär såg kvällen ut.Hawaian Gurls.

Los Rizlaz gjorde en bra insats trots den dåliga publiken inklusive mig själv, som var alldeles för trött i kroppen för att hoppa och sjunga med.

Yuri och Mei dansade dock och sjöng med.Det kom upp två nya medlemmar på scen!

Med den här avlånga lådan gjorde Go san vågljud till den här låten http://www.youtube.com/watch?v=_bFp-DlVNtk.

Go san och Mei chan.Äta ramen?

Tre söta damer. Äntligen fick man njuta av dans hela natten! Det är annat det än Stockholms uteliv.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

