Cosyume making at Suzy’s part 2

Nu tänkte jag lite fel och lade upp bilder från hanabin i lördags när det här inlägget egentligen ska komma före. I fredags var jag alltså hemma hos Suzy igen och jobbade på byxorna som min night ghoul ska ha.Eftersom jag ska sy ett grått stretch tyg över tightsen så kommer de påsydda repen att få en ådre-liknande effekt. Ja, det är i alla fall så jag vill ha det. Sen hur det blir får vi se senare.Jag gjorde en test cape. Den ska förstås bli mycket längre, och så ska jag bygga upp lite mer på kepsen så att det liknar ett ansikte mer.När jag kom hem väntade en Wattis på mig och eftersom vi båda var hungriga som vargar så vi började att laga mat.Efter maten satte jag igång med att rita mönster. Usch, vad tid det tar! Speciellt när man inte har utrymme. Förutom att jag var tvungen att sitta upp till tre på morgonen med detta så var det en väldigt trevlig fredag.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

