Drifting

I måndags samlades folk i klassen för att göra sina remakes av skjortor. Så här såg det ut.Jag jobbar med att förstöra en luva.Yuri syr på en kagihokku (hake?)Erika och Chigusa jobbar på Yuris design.Min design.Det ska bli så kul att se allas färdiga produkter i visningen!In the making.Kjolen till min design.

Vi har tre dagar på oss att göra klart allting men vi var nästan klara redan första dagen. Det kan man kalla teamwork! Eller ja, en STOR eloge går till Chigusa som gjort mycket hemma och nästan var klar med min design när jag kom till skolan i måndags. Det enda jag behövde göra var att sy luvan. Erika jobbade också snabbt med att bli färdig med Yuris design. Jag och Yuri..vi ritade designen och gjorde smågöra. Det bestämdes typ över mitt huvud att jag ska vara modell för min egen kreation i visningen. Huvva! Stå där och trängas på catwalken med alla pinnsmala! Är så himla nöjd med mitt team, kunde inte ha fått bättre medarbetare!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

