Framtid.

I torsdags var jag förbi Shibuyas bibliotek och kopierade bilder från mode- till arkitektur tidningar. Tror jag var där i över 3 timmar och kopierade. Hade stannat längre om jag hade kommit lite tidigare men när klockan slog fyra kände jag att det var dags för lite shop research. Det är nämligen så att vi håller på att göra kolla upp potentiella arbetsplatser. Jag har dessvärre inte lyckats hitta något som jag känner passar mig utan bara gått på vart de söker folk. Jag antar att man får ta det som ges till en början. Jag var inne på lite olika affärer och provade kläder, samt tog bilder, kollade in butiken och så vidare.Zucca.Aquagirl.Ray Beams.Coupe de chance.Strawberry fields.

På kvällen åkte jag förbi Explosion from outer space för att ta lite bilder till Attractions damkollektion. Har länkat till hemsidan i inlägget under. Gå in på sidan och kika vettja!

Lämna en kommentar

Filed under Skola

Kommentera

