Fredag.

Idag var jag förbi Meguro för lite mer shop research. På vägen köpte jag lite kurogoma mjölk. Den var ganska mastig men god.Mitt första stop var Lourmarine. Eftersom det bara var ett butiksbiträde i butiken, samt att den var väldigt liten och musiken var låg så vågade jag inte ta en bild så jag fotade framsidan av butiken istället.

Sedan gick jag förbi Odakyu hakkaten och Keio hakkaten för att kolla in lite butiker som verkade söka designers men hittade bara en butik av tre konstigt nog.Epoca.

När jag var klar med det skyndade jag mig över till Okadaya för att få en dragkedja fixad efter önskad längd. Medan de korregerade längden så sprang jag och köpte den här tidningen där bland annat skivboxar från Explosion from Outer Space lånat ut.

Det är ett ganska fint nummer med vintage special. Ja, vintage- like a la high brand så att säga.

Gamla filmposers hade de också med.

De hade med en intervju med Kitty, Daisy & Luis också.Explosion står över Prada. Haha!Sedan satt jag hemma  i gott sällskap och sysslade med att skriva text till bilderna om butikerna och kläderna. Kunde ha varit en roliga fredag, men Wattis kom förbi och rädda åtminstone en del av den.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

