Jävla skitklänning.

Jag är klar. Men absolut inte färdig. Den blev inte alls som jag ville. Klänningen. När jag för några dagar sedan nålade fast axel- grejen såg det så bra ut men när jag skulle göra det i går så gick det inte alls bra. Jag hade hoppats på att det bara var jag som var trött och att det skulle gå bättra idag. Det gjorde det inte. Helvetes jävla skit. Det blev att jag fick göra om klänningen. Så här den den ut nu.

Nej. Jag är inte speciellt glad just nu. Ni får en bild från en lyckad håruppsättning från veckan istället.Nu MÅSTE jag sy mer på kostymen.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

