Glasögonorm.

I torsdags var jag uppe med tuppen för att ta bilder på skolan. Det var ett slags samarbete mellan avgångseleverna och ett glasögonföretag. Jag hade blivit tillfrågad av en lärare veckan innan om jag inte hade lust att ställa upp som modell och eftersom jag inte hade någon lektion inplanerad under morgonen så tackade jag självklart ja!Andra bytet för dagen.Jag tog lite smygbilder medan de andra fotograferades. Alla foton togs i skolans ”aula” eller ja, skolans entré.

En fransk tjej hade glasögon som huvudbonad.Hela gänget samlade förutom en modell, Sebastian som jag tog bild på ovan, hade jobb och var tvungen att springa iväg.

Uppe från vänster är fotograf, jag, modell, modell,  assistant product manager, assistant product manager, modell, make up artist.

Jag fick senare reda på att jag skulle få betalt för ”besväret”vilket jag inte var beredd på OCH att bilderna ska göras till stora posters och sättas upp i Shibuya i början av Oktober. Ni som kan får ta er in till Shibban och hålla utkik!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

