We’ll always have Paris

Jag skulle vilja tänka att det kommer gå hur bra som helst för mig att få arbetsvisum när jag är klar med min utbildning. För det kommer det! MEN om det mot all förmodan skulle gå lite sämre, det vill säga mycket sämre, och jag var tvungen att återvända till Sverige så skulle jag vilja vara lika stark som Humphrey Bogart och se Wataru i ögonen och säga, we’ll always have Paris (att vi inte har varit i Paris tillsammans är en annan sak).

Jag vill se Casablanca om och om igen! Det kan vara den absolut bästa kärleksfilmen någonsin! Ingrid och Bogart måste även vara filmvärldens snyggaste par. Åh!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “We’ll always have Paris

Kommentera

