Musée Fusion

För några dagar sedan blev tilldelad en minitidning från min skola där jag var på framsidan.

I tidningen visas bilder från olika kollektioner och presenterar elever från Esmod som vunnit i olika tävlingar.

Här kommer förresten lite bilder från eventet på Paris Miki som ägde rum för kanske en månad sedan.Alla fick en välkomstdrink i form av vin eller bubbel. Nästan alla från min klass var för att se modeshowen och de flesta lärarna var där för att se modeshowen vars kläder Esmods avgångsstudenter stod för. Det var även lite folk från andra klasser närvarande.

Här är the president of the company antar jag.Här är ett plagg från en avgångselev från Esmod Osaka.Här visas ett plagg från Esmod Tokyo.

Den största bilden i butiken var visst en bild på mig.Jag och make up artisten. Det serverades tilltugg och det mest chockerande var väl att se sin egen bild på omslagspappret! De från min klass far inte blyga att ta för sig av dryck och tilltugg.Teamet bestående av assistent manager (?), jag, am2 och fotograf.Det är härligt meta att se sig själv reflekteras i bilden man tar av en bild på sig själv.

Som bonus bild ger jag er den här, där Aya chan och Maho chan poserar med en av modellerna som Minami chan föll lite för.

Efter eventet åkte jag hem och mötte upp Rania i Sasazuka som kom från en reherersal med A midsummer nights dream, för att laga japansk pasta. Så var det med den kvällen!

A couple of days ago I recieved a mini magazine frm a techer at my school witch apparently had my picture o the frontpage. It was a magazine sponsered by Pari miki and had pictures from the Esmod x Pari Miki collaboration. It also contains reports from Tokyo collectons and intervievs with graduates from Esmod.
Since I’m on the subject of Paris Miki, they had an event and a fashion show with the pieces from this year graduates collections. me and my fellow classmates enjoyed the evening with free drinks and snacks (with my picture on thewrapping paper!). After the evnet I met up with Rania in Sasazuka and went home to make some japanese pasta.

Lämna en kommentar

Filed under Skola, Tillställningar

Kommentera

