Just wide rock and roll

I torsdags ställde jag och min jätte förkylning oss på scen för att delta i Just wides numera månatliga session. Det konstiga var att jag faktiskt tror att jag blev lite bättre av att uppträda den kvällen. Rock and roll, den bästa medicinen mot en förkylning! Låt mig stolt presentera Sanna and the voo doos (eller Sanna and the Rizexel, your pick).Sången stod som sagt jag för.

På kontrabas hade jag min allra käraste Wattis(The Rizlaz)<3Gitarren stod Tomonari san (The Drexel), organisatör bakom klubben, för.På trummor hjälpte söta Saori chan (Stompin’ Riff Raffs) till.Jag höll ett ganska krampaktigt grepp om mikrofonen hela kvällen. Vi hade roligt i mellansnacken.Efter två låtar steg Ryo san, (också organisatör och dj för klubben) upp på scenen som gäst.Gäst numer två var Nobu san som rockade loss rejält!Eftersom jag var förkyld så blev det lite egna toner emellanåt, som Prinjis skulle beskriva det.

Det var koncentrerade miner.Även från min sida.Inlevelsefullt av Tomonari san.Medan Saori chan var mest glad.

Bästa bilden från kvällen bjuder jag på som en tidig julklapp! Tomonari sans min är helt priceless!Jag och Yui chan.Det var ganska fullt med folk med tanke på hur många som brukar komma.Det var här magin hände efter spelningen. Tamae cha, Yuka chan och jag.

Tack till alla som kom och tittade!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

