Klappjakten

Jag hade inte tänkt köpa någonting i år till någon MEN så fick jag så generösa bidrag till min födelsedagspresent, en Baby Lock overlock maskin, så jag var tvungen att köpa något fint och skicka som tack. Idag gav jag mig alltså ut i Tokyo på klappjakt. Tur att det inte var mycket jag skulle inhandla och att jag visste exakt vad jag skulle köpa annars hade det nog tagit dubbelt så lång tid så mycket folk som det är ute på gatorna. Tänk Stockholm gånger 10, minst.

När jag kom hem var det dags för inslagning av paketen och skriva små hänvisnings- lappar. Det tycker jag nästa är roligast.

Om jag inte hinner skriva någonting i morgon så önskar jag er alla en god jul!

Puss och godnatt.

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro

Kommentera

