Svindlande höjder och Backstreet boys

I dag har jag varit hemma hela dagen och jobbat så saker till skolan. Det känns som att jag aldrig kommer att hinna färdigt men det är bara att kämpa på och göra mitt bästa. Jag är gärna en sådan som gör 5 saker samtidigt vilket inte brukar resultera bra. En sak i taget var det. På kvällen däremot hade jag och Isak bestämt träff med Yuri i Shinjuku för att sjunga karaoke.

Vi gick till karaoke kan vid West exit där de har fin utsikt. Det fanns dock bara rökfria rum på 10e våningen men eftersom jag inte är en rökare. Det var trots allt på grund av utsikten som vi kom!

Vi sjöng en himla massa Backstreet boys, Toto som sedan gick över till Whitney Huston och Mariah Carrey. Helt klart den roligaste karaoken på länge! Jag som hade tänkt att vi skulle vara där i kanske 2 timmar så att jag skulle hinna hem och fortsätta plugga upptäckte efter 3,5 timme att det var inte långt kvar till sista tåget så då gick vi och betalade och sjöng Toto hela vägen till tunnelbanan.

Jag glömde min kamera hemma men tog en väldigt mörk bild med min mobil. Ni kan även sätta på Backstreet boys ”Incomplete” i bakgrunden för att få lite stämning.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

