När dagar inte går som man vill

När dagar inte går som man vill är det lätt att bli depp, känna sig nedlåten, dålig, otillräcklig. Sådana dagar brukar jag påminna mig själv om vart jag är idag. Jag läser mode/design på en av Tokyos bästa skolor, bara det att jag studerar i Tokyo borde vara skäl nog för opeppade dagar. Allt går inte som man vill. Det viktiga är vad man gör av situationen och hur man hanterar förändringar i planeringen.

Jag vet att jag är lyckligt lottad. Men idag vill jag mest bara sova.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “När dagar inte går som man vill

  1. Elin

    Bra tänkt liebling!

  2. my

    Alla människor har dessa dagar, skillnaden ligger i vad man gör med dom! Bra jobbat att kynna peppa upp sig själv- Det är ju fantastiskt vad du gör och var du befinner dig!! Och det är ingen annan förutom du som gett dig allt! Många kramar från mig! My

Kommentera

