Bon voyage!

För två veckor sedan åkte Ru till Los Angeles där hon ska studera engelska i ett år för att sedan kunna ta ett hårstylist/hårfrisörs licens. Det går inte att beskriva i rod hur tråkigt det är att Ru gar åkt. En partner in crime mindre på dansgolvet. Som om vi inte vore få nog!

Att åka till L.A och studera är någonting som Ru har haft som mål i flera år och jag ör så himla glad över att hon äntligen har kommit iväg! Jag hoppas sjäklv att jag kan spara ihop pengar och åka och hälsa på!

Veckan innan Ru åkte så samlades vi några stycken på Just wide Rock’n’Roll på Heavy sick för att fira och sörja lute grann.

Av Yuri fick Ru sju sorters öl från olika länder. Alla som var där följde presentöppningen med spänning.Nygifta Komatsu san blev matat popcorn av sin fru Yuki chan.Det var kallt ute så Yuri, Mei och Yuki värmde sig med grönt te.Jag å andra sidan värmde mig vid tanken på vår och körde en tequila sunrise. Resten av kvällen värmde vi oss med att dansa stroll..och jive.En riktigt fin torsdagskväll. Medan de flesta åkte hem för att sova så åkte jag hem för att förtsätta mitt skolarbete vilket kanske var ett mindre trevligt avslut på kvällen.

Lämna en kommentar

Filed under Tillställningar

Kommentera

