Nya upptäckter

Jag har fastnat igen. Ingen inspiration. Felet med mig är att jag låser mig för lätt. Väntar liksom på att inspirationen ska komma när det i själva verket är Jag som borde inspirera mig själv. Skulle vara trevligt med en liten resa någonstans. Jag nöjer mig med att titta på Watarus bilder från sin hemstad Aizu som ligger i Fukushima, norr om Tokyo.

Japansk höst kunde inte se vackrare ut!

Jag hoppas att han tar med mig nästa gång han åker. Vore intressant att få uppleva japansk landsbyggd.

På tal om resor så åker Wataru i slutet av månaden till Okinawa för att spela med sitt band på Kanpai Okinawa. Jag, pengalös kommer inte att åka med. Dessutom så kommer Chao-Lee på besök. Jag kan knappt vänta på att lillebror ska komma! Till dess har jag dock ganska mycket som måste fixas, mönster som ska ritas, kläder som ska sys, shop research osv. Jag har lite mer än en vecka på mig. Go! Idag blir det dock en liten paus då jag ska förbi Fumiko för lite kaffe och skvaller.

1 kommentar

Filed under Iroiro, Tankar

One response to “Nya upptäckter

  1. elin

    Ja vad kul att Chao-Lee kommer!! hälsa honom från mig❤

Kommentera

