Uppdatering.

Just nu pratar de om att ett kärnkraftverk i Fukushima har stängs ner men att apparaten som är till för att kyla ner byggnaden inte fungerar och att det finns en risk för läckage. Det känns relativt osannolikt att det kommer att läcka ut radioaktiva ämnen då byggnaderna är så säkrade men man vet aldrig. Uppdaterar när jag vet mer.

Nu är klockan kvart över fyra och jag befinner mig fortfarande hemma hos Wataru. Jag borde börja bege mig hem och städa.

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro, Tankar

Kommentera

