True that

Jag älskar den här! Det här är precis så som jag brukade se ut/ vara och jag kände mig precis lika missförstådd! Jag har dock lyckats få bort mitt ”bitchface” sedan jag kom hit men det tog mycket träning (och något så drastiskt som att flytta till andra sidan jordklotet).

Bilden är gjord av Kris Atomic och kan ses här,

http://blog.krisatomic.com/?p=1617.

Love this! This is exactly how I used to look/ be. I remember always feeling misunderstood just because I didn’t have the ”ability” to smile naturaly like everyone else. I’m kind of over it but it took a lot of practice (and moving to the other side of the globe).

2 kommentarer

Filed under Iroiro, Tankar

2 responses to “True that

Kommentera

