Magnolia.

Var förbi skolan idag för att få intyg och ansökningspapper till visum. Kan knappt tro att det redan har gått ett halvår sedan jag förnyade det sist. Det är sjukt hur fort tiden går! Nu har jag bara ett år kvar på skolan och vipps säger det så har jag slutat. Innan jag kan ta examen så har jag dock lite jobb att söka och jag har två veckor på mig innan skolan börjar. Folk runt omkring mig är så säkra på att jag kommer få ett jobb och att jag själv börjar tro på det. なんとかなる(nantoka naru). Det kommer nog gå på ett eller annat sätt. Att misslyckas finns inte i mitt vokabulär.

Lämna en kommentar

Filed under Fotografier, Skola, Tankar

Kommentera

