En påsk utan påsk.

Jag har inte firat påsk sedan jag kom hit så jag startade lite tidigt häromdagen med att laga lax och dullstuvad potatis.

Potatisen gjorde succe!Mammas lax i ugn går alltid hem.Till detta hade jag också gjort en fritata, kanske inte så svenskt med sedan gillar ju jag att blanda.Jag är precis som min mamma och är alldid rädd över att maten inte ska räcka till så jag slängde ihop lite tara (torsk kanske?) och smaksatte den med salt, peppar och citron. Det enklaste kan ibland vara det godaset. Ibland funderar jag på om jag inte ska göra om den här bloggen till en matblogg. Det är ju ändå till 50% bilder av vad jag äter eller har lagat!

Lämna en kommentar

Filed under Mat

Kommentera

