Påskpaket

Nu var det ju lite över en vecka sedan men glad blev jag i alla fall när det knackade på dörren och postmannen räckte över ett stort blått paket.Tack igen mamma!Jag som är så otålig kunde inte vänta till frukost utan var tvungen att äta knäckebröd med sallad till lunch!

Dgen efter kom även ett paket från Watarus mamma med ris som de själva odlar❤Känns bra att veta att lite av det man äter är ekologiskt. Ska be om att få lite grönsaker också.Så fort jag fått paketet ringde jag till Wataru så att han fick hjälpa mig att kånka förvaringslådor från Donki. Jag har för mycket tyg i min lägenhet för mitt eget bästa och det värsta av allt är att jag köper nytt så fort jag är ute och handlar. Älskar att titta på, ta på och fundera över vad man kan göra med dem. Jag är dock inte så förtjust i att rita mönster, mest fantisera om alla underbara kreationer som är fast i mitt huvud. Om jag bara kunde få ner det på papper åtminstone.

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro, Tankar

Kommentera

