Sista Buzzin’

Förra veckan var det Buzzin’ för sista gången, eller Buzzin’ som vi minns det. Klubben kommer att byta namn eftersom Daddy Hirokis kommer att sluta. Lite tråkigt eftersom jag tycker väldigt mycket om Daddy Hirokis val av skivor. Han spelar alltid svart musik och då allt från rock’n’roll till lite doo wop och jump känsla vilket jag gillar så det kommer att saknas bland alla vita rock’n’roll artister. Som tur är så spelar Atsuchi både och så det blir inte bara Gene Vincet och Jack Scott. Hädanefter kommer Tomonari san och Atsushi kalla eventet för Just Strack.Daddy Hiroki.Det var mer folk än vandligt, trolign för att det var grand finalé. Försökte ta bilder utan blixt men det var alldeles för mörkt så efter den här bilden gick jag över till att använda blixten, trots att bilderna inte blir så fina.An någon anledning gör vi katt-posen.Mei var pepp som vanligt.Atsushi och Ako san.Go san och Wataru.Ichan och Dai Chang.Kvällens tema var jeans och t-shirt. Tama, Kiku och Nobue.Det var kö till baren.Yui chan.

Jag varvade kameran med jive och stroll så pass mycket att jag måste ha brännt  alla extra kalorier i form av öl! Känns alltid bra att ligga på +/-0.

Med ledsna fötter men glatt humör cyklade jag och Wataru hem för att få några timmars sömn. Fler bilder från eventet kan ni hitta här.

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro, Tillställningar

Kommentera

