Stompin’s releasefest

Förra lördagen var jag på Stompin’ Riff Raffs releasefest på Heavy Sick i Hatagaya. Det var livet ska jag lova! Tror aldrig att jag har sett så mycket folk på den lilla ytan förut!The Drexel spelade.Tomonari san glittrade mest under kvällen!Man blir törstig av att spela trummor.Sagari san som ska bli pappa i maj. Grattis!Tomonari san, mästaren på mc.Die Chan är alltid glad! Kvällen till ära var han helröd, en färg i min smak!Sedan var det dags för huvudnumret, Stompin’ Riff Raffs.Saori chan är så himla söt när on sitter bakom trummorna. Alltid men världens största leende!Det cirkulerade en vinflaska på scen.Miku chan tog sig också en liten hut under spelningen.Coolast är ändå basisten vars namn jag aldrig kommer ihåg. Jag vet, jag är en dålig människa.Galnast på scen får ändå stå för syskonparet Nao san och Miku chan. Här spelar Miku på en minithermin. Spelar vet jag föresten inte om man kan alla det, gjorde ljud skulle göra sig bättre.

Efter lite mer alkohol än vad jag hade lovat mig själv att förtära (jag försökte hålla mig till en eller max två öl) och lagom till att eventet slutade hade jag så letade upp Wataru och sa att nu åker vi hem.

2 kommentarer

Under Iroiro, Tillställningar

2 svar till “Stompin’s releasefest

  1. Åh, vad kul det hade varit att få höra musiken också! Blir nyfiken…

Lämna en kommentar