Cheesecake och regn

I tisdags eftermiddag började regnet öse ner när jag satt på min cykel på väg till Shimokitazawa för att möta upp Oka chan. Jag vet inte hur länge jag har frågat om hon inte vill komma hem till mig men ni som känenr mig kanske vet att jag kan vara lite dålig på att ta tag i saker, inte så mycket för att jag är lat utan på grund av att det är så sjukt mycket i skolan hela tiden. När jag är ledig vill jag liksom bara vara..ledig. Jag fick ett mail från Oka chan som är fri från studier till slutprov och frågade om vi inte kunde hänga. Självklart sa jag och såg till att gå upp tidigt för att göra saker till skolan för att sedan kunna ha efetrmiddagen fri från skolarbete.Vi gick förbi Explosion from outer space där Oka chan köpte en hawaii skjorta till sin pojkvän. Här med en halv bakfull Atsushi. Eftersom det regnade så följde jag Oka chan till tunnelbanan medan jag cyklade hem. Vi möttes upp på stationen, handlade och gick hem till mig.Jag bjöd på citronkyckling kvällen till ära. Det var mysgt att bara sitta inne när det regnade och hänga.Oka chan hade med sig cheescake som vi åt tillsammans med lite annanas.

När klockan slog nio var det dags att säga hej då. Men bara för några dagar för på lördag är det Exrtra Vaganza och då ses vi igen!

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro

Kommentera

