Otsukaredama deshita

Gick upp innan sju för att åka till skolan och göra klart min mönster till min kappa. Var framme vid stationen nio och började med skolarbete runt halv tio. Rita mönster och började att klippa ut delar fram till sex då jag packade ihop mina saker och stannade till i Shibuya för lite saker till accessory-kursen. Handlade. Kom hem, klippte ut delar till min kappa medan jag åt choklad för att orka vara koncentrerad. Blev klar med de viktigaste delarna som jag ska börja modifiera imorgon (a la slash-quilt) och nu äter jag middag och njuter av mon otskaresama öl. Klockan är tre över tolv. Imorgon ska jag upp innan fyra för att åka förbi och låna ett par svarta slacks av Wataru som jag ska ta bilder i. Ska nämligen möta upp Fumiko klockan sex i Harajuku för att ta bilder av e plagg jag sytt hittils inför portfolion som ska vara inne på torsdag. Godnatt gott folk.

1 kommentar

Filed under Iroiro

One response to “Otsukaredama deshita

  1. Elin

    hoppas att allt gick bra!! fan vad du kämpar, love you!

Kommentera

