Fin utsikt

Fin utsikt är att titta ner på darling W från mitt fönster. Det finns ingen som jag tycker så mycket om som honom. Han är den finaste på jordklotet tycker jag (förutom min weif I-ling då förstås).

På tal om utsikter så var jag med Natsuko på världens godaste thaibuffé på 8e våningen i Shinjuku för någon vecka sedan.

Det blev en snabblunch då jag hade tusen saker att göta den dagen. Natsuko var snäll och lånade ut sina sailorpants till mig inför en fotosession till min portfolio. Det är nämligen så att jag inte äger ett par enda svarta slacks/kostymbyxor.  Vill så himla gärna sy ett par men just nu så hinner jag inte. Just nu är det så mycket att jag vet inte vart jag ska börja. Ett steg vore ju att separera mig från datorn och faktiskt ägna tid till att ta tag i allt som står på min dagslista.

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro, Mat

Kommentera

