Det är mycket nu.

Jobbansökningar, deadlines, graduation collection är ungefär vad mitt liv cirkulerar runt just nu. I helgen slog jag däremot på stort genom att ta lovet lite i förskott med natt-karaoke på fredagen och utgång lördag kväll. Jag började med att gå på Watarus spelning i Hatagaya (en station från mig på keio line), för att sedan hoppa in i Go sans (sångaren i Watarus band) bil och gå på Tomonari sans och Kayo sans event i Yokohama. Vi var inte hemma först klockan sex på morgonen så jag känner mig en aning distraherad framför datorn när jag borde sitta med min uppgift i mönsterlära och design. Nej, nu måste jag ta tag i mina uppgifter! Klockan är bara sju på kvällen och det är många timmar kvar till sängdags.

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro, Skola

Kommentera

