När en tragedi gör entré

I söndags fick jag ett oväntat besök. Ett besök som alla kommer att göra sig bekant med.

I söndags fick jag beskedet om att en kär vän hade gått bort. Det var i samband med ett tågbyte som olyckan skedde.

 Ishiyama san lämnade oss för snabbt och alltför ung. Jag har fortfarande svårt att förstå det faktum att han inte längre finns bland oss. Åtminstone inte kroppsligt.

Jag kommer alltid att minnas dig med ett ständigt lende på läpparna och din svårdansade jive (där jag för det mesta fick leda mig själv). Vila i frid Ishiyama san. Du är saknad av många.

On sunday night I got a unannounced visit by a  visitor everyone will meet at some point in their lives.
On sunday night I got the news about a dear friend of  mine had passed away in a train accident.
Ishiyama san left us way too soon and much too young. I still find it hard grasping the fact that he’s not here with us anymore, at least not in a physical way.
 
I will always remember you with a constant smile on your face and your jive that was almost impossible to follow .
Rest in peace Ishiyama san. You will be missed.
 

Lämna en kommentar

Filed under Tankar

Kommentera

